Tomēr, BMW, GM, Nissan un Ford pavadīja gandrīz neko, lai veicinātu to i3, Volt, Leaf, vai plug-in Fusion Energi uz ziemeļaustrumu centrētu auditoriju. BMW (nav pārsteigums, ka BMW EV apgrozījums ir daudz lielāks īpatsvars visu tās bruto pārdošanas nekā no Ford). Kopumā attīstība ir skaidrs: tur ir daudz mazāk auto tirdzniecības reklāmas nodarbojas ar EBD, nevis uz parastajiem transportlīdzekļiem, un iekšā EV veicināt, var būt mazāk darījumu ar ziemeļaustrumiem ZEV norādīts, nekā Kalifornijā. Negaidīts rupju reģionālajā līmenī ir Volkswagen, auto uzņēmums šobrīd zem siltuma krāpšanos ar emisiju testu savos ErlinE auto Tukuma < / a> diesel autos. Kaut Volkswagen veltīta aptuveni 2200 valsts TV lietas tās parasto Golf un neviens tās elektriskā e-Golf, uzņēmums bija ieguldījis naudu gandrīz divtik daudz TV reklāmas uz e-Golf ziemeļaustrumos, nekā tas notika Kalifornijā. Tas var būt kā rezultātā Golf ir bijis spēcīgs modelis Ziemeļaustrumos un / vai tāpēc, VW ievadīta EV tirgū vēlāk par daudziem dažādiem uzņēmumiem, kas jau paātrinātājiem Kalifornijā un ieraudzīja jaunu EV tirgus alternatīvu Ziemeļaustrumos.

Tas nozīmē, ka cilvēki maksā atlīdzību. Soļi tiek veikti, lai apsteigtu stāvokli agrāk, nekā tas pārvēršas grūti. Ne kā vietējā laika mājokļu krīzes laikā, patapinājumu izskatās mazāk gatavi meklēt citu metodi. Pamatojoties uz Federālo Rezervju aptauju, bankas sāk pastiprinātu izvietošanas prasības auto aizdevumiem. Tas varētu mainīt attīstību paātrinātu procentuālās dziļi subprime aizdevumi – pieņemot, ka lielākas prasības tiek apvienotas ar enerģisku cenšoties uzveikt hipotekāro krāpšanu. Celma jāpalielina arī par auto dīleriem un aizdevējiem ēdināšana subprime tirgu – bet tie esam spēks, lai saglabātu prom no šķērso ceļu? Pārdevēji saprast informāciju par auto aizdevuma procesu, un ir labāk aprīkots nekā klienti izpildīt krāpšanu, ja tās izvēlas, lai būtu negodīgi, vai nu ar vai bez klienta zināšanas. Aizdevēji riskanto tirgus segmentā, ir, pēc definīcijas, vārtsargi apstāšanās galējas risku.

Princips iemesls, kāpēc mehāniķi saglabātu konkurētspēju, piedaloties šīs programmas un apmācības ir, kad pircējiem ir patiešām meklē sertificētu automehāniķi. Šie dati piegādā nākamo procentuālo tikt pieņemts darbā. Šī sistēma noteikti piegādā labumu no attiecīgajām ietvaros auto privātpersonām atjaunošanas nozarē. Apmācības sniegs mehānikā pienācīgu zināšanas un pieredzi bet, no otras puses, klients var būt kvalitatīvu darbu. Par sertificēti auto mehānika ir pareizi puiši, kas var izcelt ideāls savās automašīnās. Tie būs uzturēt un atjaunot to ar sevi, nepaļaujoties uz modes mašīnām, kas sāk iekarot automobiļu pasauli. Mēs varam darīt visu savu automobiļu remontu Jūsu automašīnu pareizu pirmo reizi, un laikus metodi. Sazinieties efektīvākos auto servisa speciālistus plānot savu bezmaksas konsultācijas nekavējoties. Piesakieties vai Izveidot kontu safasēti piezīmi. Writer: Austin Marsh Pērkot jebkuru auto vienmēr ir vienkārša, salīdzinot ar uzturēšanu un apkalpošanu. Getting uz priekšu automobiļu biznesā ir mērķis daudzu pārdevēju. Ar visu spiedienu, lai veiktu, tas ir vienkārši, lai atbrīvotu no redzesloka to, kas ir nepieciešams. No pārdošanas pamati ir vienkārši nolaidība. Getting atkal uz ceļa ar pārdošanas pamatiem saņems pārsūtāt pārdošanas biznesā. Jūsu bottom line ir atkarīgs no tā, cik daudz auto jūs veicināt un ko vairāki transportlīdzekļi, jūs veicināt daļēji ir atkarīga no tā, kā automašīnu akciju izskatu. Rāda potenciālo klientu auto, kas ir netīrs vai nedarbojas pareizi, ir ļoti iespējams, negatīvi iespaidu jūsu pakaļpuse līniju. Veikt laiks, lai nodrošinātu, ka visi auto savā partijā ir visu laiku ir gatavi parādīt. Tas ir viegls solis, kas var pozitīvi ietekmēt jūsu bottom line. Vēl viens svarīgs aspekts, jo bruto pārdošanas tiek uzrādot precīzs automobiļu savam pircējam. Veikt laiks, lai apspriestu klienta vajadzības ar tām.

Tas ir 50 notikumi papildus videi draudzīgas. Jūs esat gatavs mazgāt piecdesmit transportlīdzekļus ar stresa paplāksni uz 1. transportlīdzekļa notīrītās kam pagalmā šļūtenes cauruli ietvaros pagalmā. Tas ir nozīmīgs finanšu ietaupījumu laikā H2O. Ja jums gadās spray automobili ar speciālo aprīkojumu (stresa mazgātājs), jūs varēsiet iegūt smalku miglu strūkla. Faktiskais h2o var izmantot arī, kā arī dod faktiskā paslēpties no izvērsties iespaidu. Vēlāk H2O, kas sasniedz zemi iztvaiko drīzumā. Automobilim, kas nepieciešams soaped varētu būt slapjš / skalošanas ciklu apaļa vienu minūti, un to var izmantot par diviem galonu H2O. Šī īpašā h2o nekādā veidā izpaužas ar precīzu vētra iztukšošanās. Jūs pat varat noslēgt līgumu ar tuvējo profesionālu šūnu automobiļu apskalošanas un pat automobiļu detailer lai palīdzētu savu individuālo grupu. Viņi vienkārši izmanto 2.four galonu ūdens katru automašīnu, kā arī savus stresa mazgāšana vienkārši ievietojiet prom two.Four GPM. Darbības ar vietējo profesionālu var būt ārkārtīgi efektīvs.

Categories:
Nonstop

Comments are Closed on this Post